loading...
Telekom.ro
startoshop.ro

Internetul cel mai eficient mod şi mai ieftin de a te face cunoscut






Internetul nu mai este un hobby, numarul de utilizatori creste de la o zi la alta , iar cea mai bună modalitate pentru a ajunge la ei este publicitatea pe internet.

Auzim des vorbindu-se în jurul nostru despre publicitatea online. Intrăm cu toţii pe Yahoo sau Google şi căutăm diferite informaţii, unii chiar cumpărăm de pe site-uri ale unor companii ce vând în mediul virtual. Interentul devine din ce în ce mai vizibil în cadrul mix-ului de marketing şi de comunicare, iar pentru anumite tipuri de brand va deveni chiar principalul canal de comunicare a valorilor ce-l definesc.
Este internetul un mediu de promovare eficient al unei afaceri sau a unui produs/serviciu? Fără îndoială răspunsul este unul afirmativ. Accent Media vă dezvăluie câteva din „secretele” publicităţii online.
Avantaje faţă de publicitatea tradiţională
Pentru cei care ştiu să folosească internetul, acest mijloc de comunicare prezintă avantaje nebănuite. Dintre acestea amintim câteva:
  • Interactivitatea este cel mai evident avantaj, internetul fiind totodată singurul canal care permite acest mod de comunicare.
  • Posibilităţi creative extinse, măsurabilitate a expunerii, control al targetării, afinitatea mare pentru targeturi tinere şi moderne, posibilitatea de a testa reacţiile vizitatorilor la diverse mesaje sau execuţii, la diverse ore ale zilei, în diferite puncte de contact.
  • Costuri de producţie şi de media extrem de mici în comparatie cu media clasice. O campanie “inteligentă” pe Internet este semnificativ mai ieftină decât de exemplu una pe TV, atingând eficient cam aceeaşi audienţă.
  • Un alt avantaj al mediului online este dat de posibilitatea de a optimiza o campanie în timp ce se desfăşoară, nu după ce s-a încheiat ca în celelalte medii.
Instrumente eficiente de promovare online
Vom vorbi în cele ce urmează despre două instrumente dintre cele mai efciente de promovare online.
  1. Site-uri de prezentare optimizate
    Cea mai des utilizată formă de comunicare a informaţiilor specifice unei firme pe internet către potenţialii clienţi. Un site de prezentare conţine informaţiile relevante despre activitatea firmei, produsele sau serviciile oferite, modalităţi de contact şi alte date specifice. El este practic o carte de vizită completă. Avantajele realizarii unui website de prezentare sunt numeroase: existenţa sa denotă seriozitate şi profesionalism (în plin secol al informaţiei, prezenţa dvs. în spaţiul virtual este o necesitate ce vă conferă un status superior competitorilor), este o extindere ideală a oricărei forme de promovare (prezenţa adresei site-ului dvs. pe cartea de vizită sau fluturaşii promoţionali poate aduce un plus de vizitatori dintre care mulţi vor deveni clienţi), costurile de realizare şi întreţinere sunt extrem de eficiente, iar uşurinţa şi viteza cu care informaţiile prezentate devin accesibile publicului asigură un interes constant pentru firma dvs. Optimizarea unui site devine astfel cheia succesului, oferind unui site un trafic targetat ce converteşte interesul utilizatorilor în potenţiali clienţi
  2. Platformele de Publicitate şi Promovare Online ca Google Adwords, Yahoo & Bing CPC, Facebook Ads
    Derulând diverse campanii de promovare prin intermediul acestor platforme poţi ajunge la aproape toţi utilizatorii de internet al planetei, într-un sistem foarte avantajos de plată, plata pe click.
Concluzie
Internetul creşte într-un ritm mult mai rapid decât cel înregistrat vreodată de televiziune sau radio şi probabil că nu va slăbi ritmul pentru alte două decenii de acum încolo. De altfel, Internetul a devenit un mijloc de comunicare indispensanbil, accesibil şi la îndemână, în care din ce în ce mai mulţi oameni descoperă multitudinea şi varietatea modalităţilor de utilizare ale acestei reţele globale. De aceea, viitorul publicităţii este reprezentat de publicitatea pe Internet, o formă de promovare în creştere pe piaţa internaţională şi pe cea locală.
Majoritatea celor care au folosit aceste instrumente de promovare au conştientizat că la fel de bine pot ajunge la publicul-ţintă şi pe Internet înregistrând astfel rezultatele foarte bune.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

SexShop.ro